Vanlige spørsmål

Trenger du hjelp eller har spørsmål om et produkt, kan du ta kontakt med oss på mail post@blandadrops.no. Kundeservice besvarer alle mail på mandag-fredag 9-16

Bestilling og betaling:

Kan jeg endre min ordre?
Så lenge ordren ikke allerede er behandlet så kan du endre på ordren. Send oss en mail post@blandadrops.no, så endrer vi bestillingen din. 

Kan jeg kansellere min ordre?
Etter ordren er registrert og behandlingen påbegynt, kan vi ikke kansellere ordren, og da gjelder våre returbetingelser.

Kan jeg bestille som bedrift?
Ja, du kan bestille som bedrift dersom du kan betale med kort eller Vipps. Vi kan ikke tilby bedrifts-/EHF-faktura.

Levering:

Finnes det fysiske butikker som jeg kan besøke og kjøpe produkter i?
Vi har dessverre ingen fysiske butikker. Alle varene våre sendes fra lageret vårt i Arendal, men om du bor i nærheter har du mulighet til å hente varene gratis hos oss. Det kan gjøres mellom tidsrommet 9-16 man-fre. Adresse: Kystveien 244, 4841 Arendal.

Hvor lang er leveringstiden? 
Leveringstid fra ordren er ferdig pakket er 1-3 virkedager avhengig av hvor i landet du bor. Vi tar forbehold om noe lenger behandlingstid i forbindelse med helligdager (eksempelvis i påsken) og i perioder med ekstra stor pågang, for eksempel jul, samt mandager, da vi også plukker og sender helgens bestillinger.

Kan dere sende pakker til utlandet?
Nei dessverre, vi sender kun pakker innenlands.

Hvilke fraktmuligheter har dere?
Vi tilbyr frakt til postkontor, postkasse og helt hjem via Bring. Vi tilbyr også til postkontor, postkasse og bedrift via Postnord.

 

Reklamasjon/retur:

Jeg skal reklamere på et produkt, hvordan går jeg frem?
Send oss en mail med bilder av skadene/feil/avvik samt ordrenummeret det gjelder til post@blandadrops.no så skal vi hjelpe deg.

Jeg har mottatt feil produkt – hva gjør jeg?
Hvis du har mottatt feil produkt, kan du kontakte vår kundeservice på post@blandadrops.no med informasjon og bilder av hvilket produkt du har mottatt og hvilket du mangler.

 

Kan jeg returnere hele eller deler av varene jeg bestilte?
Ja, det kan returnere hele eller deler av bestillingen din så lenge varene ikke er blitt tatt i bruk. Varer som ikke kan byttes er godteri, drikke og andre spiselige produkter, samt varer kjøpt på datovare og varer kjøpt på tilbud. Du har 30 dager på å returnere varer som du ikke ønsker å beholde fra den dagen du mottok dem. Som kunde er du selv ansvarlig for å dekke returkostnaden

Send oss en mail på post@blandadrops.no og fortell at du ønsker å benytte deg av angreretten og vi sender deg fraktetikett.